Gıda mühendislerine bir sorum olacak ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Gıda mühendislerine bir sorum olacak ?
2
●
66
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Gıda mühendislerine bir sorum olacak ?
02-05-2022, 16:08:06
#1
haber58
Üyeliği durduruldu
Arkadaşlar Sivas'dan diğer illere madımak satmak istiyorum. Kargo ile normal şartlarda yollasam bozulma ihtimali yüksek förünüyor. Diyorum ki şeffaf plastik ile kullanılan vakum makinası alsam 5-6 gün muhafaza eder mi madımak otunu ?
02-05-2022, 16:17:37
#2
By_tozi
Hava ile teması kesildiği için bir kaç gün daha dayanır, dondurulmuş olarak satış yapma şansınız var ise 7-8 gün bozulma olmayacaktır.
02-05-2022, 16:20:45
#3
haber58
Üyeliği durduruldu
Odunsu bişey değil ki üstat, yaprak gibi otsu türden olduğu için dondurma durumu olabilir mi bilemedim ?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler