• 03-05-2022, 01:47:28
    #28
    Arkadaşlar nedir bu sinir bu şiddet.
    Basitçe belirtsenize arkadaşa.
    Kendiniz basıp kullanmak istiyorsanız sorun olmaz. Zaten görende olmaz.

    Ama ticari olarak basım yapıp satacaksanız sorun olur. Tescilli marka ve logo kullanalamaz.
  • 03-05-2022, 09:54:43
    #29
    Adidas mağazasında abidas ayakkabı satmaya çalışıyor gibi olmuş Şaka bi yana r10’u burdaki üyeler var etmiş ve halka mal olmuştur. Kağıt üzerinde evet yazılı izinlerde olsa bence kazanılan paraların yanında tshirt için göz yumulacağını düşünüyorum. Üstelik markaya zarar değil tanıtıma yönelik bir satıştır. Adidas spor giyim markasıdır ayakkabı, eşofman satar ama r10 web master forumudur. Adam burda deseki ben r11.net diye forum açtım gelin dese tamam markaya hem zarar hem rekabet için zarar verir. Tshirt bu yahu abartmayın
  • 03-05-2022, 11:10:00
    #30
    Platin üye
    MrsBaris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden adamın adına konuşuyorsun peki? bırakın da kendisi gerekeni söylesin
    Kafamdan sallamıyorum aynı konular açılıp açılıp duruyor. Eğer takip etseydin bilirdin. Hem bunu sorgulamak sana düşmedi işine bak.
  • 03-05-2022, 12:33:12
    #31
    Üyeliği durduruldu
    norahbutlean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kafamdan sallamıyorum aynı konular açılıp açılıp duruyor. Eğer takip etseydin bilirdin. Hem bunu sorgulamak sana düşmedi işine bak.
    Takip etsem dahi forumun sahibiymiş gibi bir tavır yapmam açıkçası, şimdi işine bakabilirsin.
  • 03-05-2022, 12:36:57
    #32
    Platin üye
    MrsBaris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Takip etsem dahi forumun sahibiymiş gibi bir tavır yapmam açıkçası, şimdi işine bakabilirsin.
    Kendi denginde birini bul iyi günler.