Adidas mağazasında abidas ayakkabı satmaya çalışıyor gibi olmuş Şaka bi yana r10’u burdaki üyeler var etmiş ve halka mal olmuştur. Kağıt üzerinde evet yazılı izinlerde olsa bence kazanılan paraların yanında tshirt için göz yumulacağını düşünüyorum. Üstelik markaya zarar değil tanıtıma yönelik bir satıştır. Adidas spor giyim markasıdır ayakkabı, eşofman satar ama r10 web master forumudur. Adam burda deseki ben r11.net diye forum açtım gelin dese tamam markaya hem zarar hem rekabet için zarar verir. Tshirt bu yahu abartmayın