Arkadaşlar nedir bu sinir bu şiddet.
Basitçe belirtsenize arkadaşa.
Kendiniz basıp kullanmak istiyorsanız sorun olmaz. Zaten görende olmaz.
Ama ticari olarak basım yapıp satacaksanız sorun olur. Tescilli marka ve logo kullanalamaz.
R10 t-shirt - basiyorum yardim.
31
●2.610
- 03-05-2022, 01:47:28
- 03-05-2022, 09:54:43Adidas mağazasında abidas ayakkabı satmaya çalışıyor gibi olmuş
Şaka bi yana r10u burdaki üyeler var etmiş ve halka mal olmuştur. Kağıt üzerinde evet yazılı izinlerde olsa bence kazanılan paraların yanında tshirt için göz yumulacağını düşünüyorum. Üstelik markaya zarar değil tanıtıma yönelik bir satıştır. Adidas spor giyim markasıdır ayakkabı, eşofman satar ama r10 web master forumudur. Adam burda deseki ben r11.net diye forum açtım gelin dese tamam markaya hem zarar hem rekabet için zarar verir. Tshirt bu yahu abartmayın
- 03-05-2022, 11:10:00Kafamdan sallamıyorum aynı konular açılıp açılıp duruyor. Eğer takip etseydin bilirdin. Hem bunu sorgulamak sana düşmedi işine bak.MrsBaris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-05-2022, 12:33:12Üyeliği durdurulduTakip etsem dahi forumun sahibiymiş gibi bir tavır yapmam açıkçası, şimdi işine bakabilirsin.norahbutlean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-05-2022, 12:36:57Kendi denginde birini bul iyi günler.MrsBaris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şaka bi yana r10u burdaki üyeler var etmiş ve halka mal olmuştur. Kağıt üzerinde evet yazılı izinlerde olsa bence kazanılan paraların yanında tshirt için göz yumulacağını düşünüyorum. Üstelik markaya zarar değil tanıtıma yönelik bir satıştır. Adidas spor giyim markasıdır ayakkabı, eşofman satar ama r10 web master forumudur. Adam burda deseki ben r11.net diye forum açtım gelin dese tamam markaya hem zarar hem rekabet için zarar verir. Tshirt bu yahu abartmayın