• 01-05-2022, 16:52:37
    #55
    Üyeliği durduruldu
    hizirplay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım kardeşim patrona ileticem ben normalde ise gidiyorum ama yol parası artık zarar vermeye başladı ayda 300 TL yol veriyorum
    valla 18 saat pc de boş oturuyorum bunuda söylersin abi
  • 01-05-2022, 16:54:51
    #56
    Browland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evli misiniz? Çocuğunuz var mı?
    Evliyim hocam fakat kiram yok elhamdülillah geçiniyoruz bir şekilde.Ayda 4250 TL maaş sigorta var.Yol ve yemek yok yani ayda faturaları çıkınca kira olmamasına rağmen birşey kalmıyor malesef eksiye iniyorum.Fakat bulunduğum konumu değerlendiriyorum kripto para üzerine kanalım var onun üzerine yoğunlaştım fakat günde anca yoğunluktan 1 video cekebiliyorum inşallah birgün günde 100 dolara kadar kazanma hedefim var tabi hayat nereye götürür bilemeyiz
  • 01-05-2022, 16:57:18
    #57
    nice senelere hocam
  • 01-05-2022, 16:58:52
    #58
    SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 saat üstüne birde sadece pazar günü boş
    git gel yol yemek sana ait olması ap ayrı şimdi ufak bir hesap yapalım
    günlük 36 tl yemek parası desek 936 tl eder
    metrobüs gidiş geliş parası 10.92 desek (öğrenci olmadan tam diye gidiş parası 5.46'dan baz aldım) aylık 283 tl metrobüs çıkar
    aylık gelir hesabı günde 10 saat 30 gün çalıştığını var sayalım 4200 tl
    şimdi bi giderleri çıkaralım
    4200-283-936=2981 tl cebine kalan net kâr (metrobüsü abone sisteminden yaparsan ayarlar halledersen nerden baksan 3.050 tl civarı kalıyor
    muhtemelen sigortada yok
    üstüne birde e-ticaret yöneticiliği yapıcaksın sen oranın satışını arttırıcak dijitalde bulunan bütün operasyonu yöneticeksin
    işin kötü tarafı e-ticaret personelleri iş başı çalışmak gibidir yani o adamı öyle hafta sonu tek gün izin ile günde 10 saat çalıştırmayı denemen hiç bir anlam ifade etmez o adam 3 saatlik çalışmaylada aynı operasyonu yürütebilir sadece belirlemiş olduğu stratejileri uygulaması ve sonuç alması gerek o adamın görevi satış yapmak sistem panelini şirkette çalışan başka birisi izledikçe gelen siparişleri kargo kısmını zaten başkası halledebilir

    kimse kusura bakmasın ama bu işi köle almak için arıyorlar e-ticaret adamı şirkete para kazandıran en önemli etkenlerden birisidir yani doğru adam seçmezsen bütün sermayen çöp olur ama seçtiğinde ve üründe on numaraysa o adam her şekil toparlar zorda kalmadıkça ben orada çalışmam
    Eyvallah hocam çok güzel anlattınız
  • 01-05-2022, 16:59:14
    #59
    controlsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nice senelere hocam
    Çok teşekkür ederim 😊❤️
  • 01-05-2022, 16:59:41
    #60
    Arkadaşımızın söylediği durum ülkemizde şuan çalışan işçilerin en az yarısının yaşadığı durumdur.Sebeplerine bakıcak olursak kısacası ekonominin gidişatı diyebiliriz.Sen üretmezsen sürekli tüketirsen üzgünüm ama elin adamı ürettiği malı sana hergün satar alıcak paran mı yok o zaman o mal için seni it gibi çalıştırır.Burda kimseye kızmamız lazım toprağa kısır tohum ekip kimsayal gübre kullanan biziz elin yaptığı websitelerine hucum ederek kitle oluşturan herşeyimizi websitelerinde paylaşan bizleriz.Köy hayatını kötü gösterip hayvancılığı pis işmiş gibi gösteren biziz.(beğenmediğimiz çobanlar 7 8 binden aşşağı çalışmıyorlar bilginize) Diziler de programlarda sürekli zenginliği mafyayı,çeteleri öven bizleriz.Çocuklarımıza doğru eğitim verilmesin diye yapılan herşeye sessiz kalan bizleriz.Matematiği ve tarihi bilmeden araplara afganlara ruslara ve tüm yabancılara evlerimizi türk kimliğini satan bizleriz.(tarih bilmeyenler yakın tarihden filistin ülkesine baksın) Bu kadar şeyi yaptıktan sonra ağlamak saçma her toplum ne ekiyorsa onu biçiyor.Biz toplum olarak ne ektik ki gül bahçesini hayal ediyoruz tabiki deve dikeni çıkıcak bahçemizden Her insan simitle yada makarna ile de olsa karnını doyurmak zorunda insanlığın çoğu ömrünü bu tip işlerde çürüttü senin baban benim babam hepsi.İnsanoğlu şuna programlanmıştır verilen eğitimlerle 1-0 dan herzaman güçlüdür.ama esasen 0 ile 1 arasındaki tek fark 1 in etkisiz eleman olmasıdır.Yani 1 in hayatına hiçbir etkisi olmaz yanında bol sıfır yoksa
    • codeoptima
    codeoptima bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 01-05-2022, 16:59:44
    #61
    Çalışmam tabiki 14₺ para mı 😅😅
  • 01-05-2022, 17:13:49
    #62
    hizirplay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evliyim hocam fakat kiram yok elhamdülillah geçiniyoruz bir şekilde.Ayda 4250 TL maaş sigorta var.Yol ve yemek yok yani ayda faturaları çıkınca kira olmamasına rağmen birşey kalmıyor malesef eksiye iniyorum.Fakat bulunduğum konumu değerlendiriyorum kripto para üzerine kanalım var onun üzerine yoğunlaştım fakat günde anca yoğunluktan 1 video cekebiliyorum inşallah birgün günde 100 dolara kadar kazanma hedefim var tabi hayat nereye götürür bilemeyiz
    Kiranızın ne kadar olduğu önemli değil, sizin ne kadar kazandığınız önemli… kusura bakmayın size değil ailenize üzülürüm.

    Biraz argo olacak, kaba bir dille örnek vereceğim affedin.

    Bir köyden eşşek alıp ilçede odun, kömür taşıma işinde kullansam, aylık min 5-6k kazandırır… otlak bir yerde yayar karnını doyururum. Bahçemdeki ahırda yatırırm.

    soranlara da bu eşşek e-ticaret yöntecisi derim. Bütün işlerimi yapıp bana para kazandırıyor sonuçta, ben sadece ne yapması gerektiğini konusunda yol gösteriyorum.

    Lütfen yanlış anlamyın. Kötü niyetle yazmıyorum. Bizim burada inşaat işçisine 200 tl+ yemek+ yatacak yer veriyorlar. Ustaya 280 Tl

    ağaç budaması yapan işçinin günlüğü 300 Tl

    ev temizliğine giden komşunun günlüğü 350 tl

    Sen yöneticisin, yada öyle isimlendiriyorsun kendini, belki de senden fazla maaş alan çalışan vardır.

    e-ticaret yönetici olduğuna göre e-ticaret kanalı aç bırak kripto saçmalığını… onun için çok paran olması lazım. Senin ay sonunu getirecek kazancın bile yok.

    Bak küçük bir ilçede aylardır bir yerde çalışmadan geçiniyorum. Evim kira, 8 keçim bir kuzum, 6 tavuk 1 köpeğim var. Aylık giderim 5k

    oğlum, kızım taze süt yumurta yoğurt peynir yiyor… etrafımız park dolu istedikleri gibi oynuyorlar…

    Tekrar söylüyorum lütfen yanlış anlamayın. Ülkemizin durumu evet çok kötü ama bu daha çok yapacak işi, kaçacak yeri, tutunacak dalı olmayanlar tarafından hissediliyor. Parasını kazanan, kazanmayı bilen önceden 3 alıyorsa şimdi 7 alıyor.


    Sen vasıflı birisin, aklını kullan, ezdirme kendini bu çok değerli günde.. Emeğinin hakkını almaya çalış… alamıyorsan emeğinle kendine çalış, vasfın var, parasız da yapabileceğin bir şeyler vardır.


    İşten çık demiyorum, yapacak bir şey bulmadan, oturtmadan çıkma. Bı süreci öğrenmek için geçir…

    iyi forumlar…
  • 01-05-2022, 17:26:37
    #63
    hizirplay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eyvallah hocam çok güzel anlattınız
    ne demek hocam rica ederim