hizirplay adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Saatlik 14 TL çalışırmısınız ?
85
●4.966
- 01-05-2022, 16:54:51Evliyim hocam fakat kiram yok elhamdülillah geçiniyoruz bir şekilde.Ayda 4250 TL maaş sigorta var.Yol ve yemek yok yani ayda faturaları çıkınca kira olmamasına rağmen birşey kalmıyor malesef eksiye iniyorum.Fakat bulunduğum konumu değerlendiriyorum kripto para üzerine kanalım var onun üzerine yoğunlaştım fakat günde anca yoğunluktan 1 video cekebiliyorum inşallah birgün günde 100 dolara kadar kazanma hedefim var tabi hayat nereye götürür bilemeyizBrowland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-05-2022, 16:58:52Eyvallah hocam çok güzel anlattınızSAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-05-2022, 16:59:14Çok teşekkür ederim 😊❤️controlsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-05-2022, 16:59:41Arkadaşımızın söylediği durum ülkemizde şuan çalışan işçilerin en az yarısının yaşadığı durumdur.Sebeplerine bakıcak olursak kısacası ekonominin gidişatı diyebiliriz.Sen üretmezsen sürekli tüketirsen üzgünüm ama elin adamı ürettiği malı sana hergün satar alıcak paran mı yok o zaman o mal için seni it gibi çalıştırır.Burda kimseye kızmamız lazım toprağa kısır tohum ekip kimsayal gübre kullanan biziz elin yaptığı websitelerine hucum ederek kitle oluşturan herşeyimizi websitelerinde paylaşan bizleriz.Köy hayatını kötü gösterip hayvancılığı pis işmiş gibi gösteren biziz.(beğenmediğimiz çobanlar 7 8 binden aşşağı çalışmıyorlar bilginize) Diziler de programlarda sürekli zenginliği mafyayı,çeteleri öven bizleriz.Çocuklarımıza doğru eğitim verilmesin diye yapılan herşeye sessiz kalan bizleriz.Matematiği ve tarihi bilmeden araplara afganlara ruslara ve tüm yabancılara evlerimizi türk kimliğini satan bizleriz.(tarih bilmeyenler yakın tarihden filistin ülkesine baksın) Bu kadar şeyi yaptıktan sonra ağlamak saçma her toplum ne ekiyorsa onu biçiyor.Biz toplum olarak ne ektik ki gül bahçesini hayal ediyoruz tabiki deve dikeni çıkıcak bahçemizden
Her insan simitle yada makarna ile de olsa karnını doyurmak zorunda insanlığın çoğu ömrünü bu tip işlerde çürüttü senin baban benim babam hepsi.İnsanoğlu şuna programlanmıştır verilen eğitimlerle 1-0 dan herzaman güçlüdür.ama esasen 0 ile 1 arasındaki tek fark 1 in etkisiz eleman olmasıdır.Yani 1 in hayatına hiçbir etkisi olmaz yanında bol sıfır yoksa
codeoptima bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi. - 01-05-2022, 17:13:49Kiranızın ne kadar olduğu önemli değil, sizin ne kadar kazandığınız önemli kusura bakmayın size değil ailenize üzülürüm.hizirplay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biraz argo olacak, kaba bir dille örnek vereceğim affedin.
Bir köyden eşşek alıp ilçede odun, kömür taşıma işinde kullansam, aylık min 5-6k kazandırır otlak bir yerde yayar karnını doyururum. Bahçemdeki ahırda yatırırm.
soranlara da bu eşşek e-ticaret yöntecisi derim. Bütün işlerimi yapıp bana para kazandırıyor sonuçta, ben sadece ne yapması gerektiğini konusunda yol gösteriyorum.
Lütfen yanlış anlamyın. Kötü niyetle yazmıyorum. Bizim burada inşaat işçisine 200 tl+ yemek+ yatacak yer veriyorlar. Ustaya 280 Tl
ağaç budaması yapan işçinin günlüğü 300 Tl
ev temizliğine giden komşunun günlüğü 350 tl
Sen yöneticisin, yada öyle isimlendiriyorsun kendini, belki de senden fazla maaş alan çalışan vardır.
e-ticaret yönetici olduğuna göre e-ticaret kanalı aç bırak kripto saçmalığını onun için çok paran olması lazım. Senin ay sonunu getirecek kazancın bile yok.
Bak küçük bir ilçede aylardır bir yerde çalışmadan geçiniyorum. Evim kira, 8 keçim bir kuzum, 6 tavuk 1 köpeğim var. Aylık giderim 5k
oğlum, kızım taze süt yumurta yoğurt peynir yiyor etrafımız park dolu istedikleri gibi oynuyorlar
Tekrar söylüyorum lütfen yanlış anlamayın. Ülkemizin durumu evet çok kötü ama bu daha çok yapacak işi, kaçacak yeri, tutunacak dalı olmayanlar tarafından hissediliyor. Parasını kazanan, kazanmayı bilen önceden 3 alıyorsa şimdi 7 alıyor.
Sen vasıflı birisin, aklını kullan, ezdirme kendini bu çok değerli günde.. Emeğinin hakkını almaya çalış alamıyorsan emeğinle kendine çalış, vasfın var, parasız da yapabileceğin bir şeyler vardır.
İşten çık demiyorum, yapacak bir şey bulmadan, oturtmadan çıkma. Bı süreci öğrenmek için geçir
iyi forumlar - 01-05-2022, 17:26:37ne demek hocam rica ederimhizirplay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle