10 saat üstüne birde sadece pazar günü boş
git gel yol yemek sana ait olması ap ayrı şimdi ufak bir hesap yapalım
günlük 36 tl yemek parası desek 936 tl eder
metrobüs gidiş geliş parası 10.92 desek (öğrenci olmadan tam diye gidiş parası 5.46'dan baz aldım) aylık 283 tl metrobüs çıkar
aylık gelir hesabı günde 10 saat 30 gün çalıştığını var sayalım 4200 tl
şimdi bi giderleri çıkaralım
4200-283-936=2981 tl cebine kalan net kâr (metrobüsü abone sisteminden yaparsan ayarlar halledersen nerden baksan 3.050 tl civarı kalıyor
muhtemelen sigortada yok
üstüne birde e-ticaret yöneticiliği yapıcaksın sen oranın satışını arttırıcak dijitalde bulunan bütün operasyonu yöneticeksin
işin kötü tarafı e-ticaret personelleri iş başı çalışmak gibidir yani o adamı öyle hafta sonu tek gün izin ile günde 10 saat çalıştırmayı denemen hiç bir anlam ifade etmez o adam 3 saatlik çalışmaylada aynı operasyonu yürütebilir sadece belirlemiş olduğu stratejileri uygulaması ve sonuç alması gerek o adamın görevi satış yapmak sistem panelini şirkette çalışan başka birisi izledikçe gelen siparişleri kargo kısmını zaten başkası halledebilir
kimse kusura bakmasın ama bu işi köle almak için arıyorlar e-ticaret adamı şirkete para kazandıran en önemli etkenlerden birisidir yani doğru adam seçmezsen bütün sermayen çöp olur ama seçtiğinde ve üründe on numaraysa o adam her şekil toparlar zorda kalmadıkça ben orada çalışmam
Eyvallah hocam çok güzel anlattınız