• 01-05-2022, 16:26:40
    #10
    mhcifci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam dünya genelinde asgari ücret ya da asgari ücretin altında kazananlara genellikle vasıfsız işçi denir. Yanlış anlamayın bu kötü bir kavram değil lakin yaptığınız iş günümüzde popülasyonda olan ve gerçekten getirisi olan bir iş. Dolayısıyla bu rakamlara günümüzde kimse çalışmaması gerekiyor bana göre. Özetle çok düşük.
    Evet hocam malesef gerçekten vasıflı ama vasıfsız olarak çalıyoruz
  • 01-05-2022, 16:26:45
    #11
    Çalışmak zorundaysam -ki öyleyim-, mecburen çalışırım.
  • 01-05-2022, 16:27:04
    #12
    Üyeliği durduruldu
    hizirplay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 saat sabah 9 akşam 7 sadece pazar günü boş
    bana uyar
  • 01-05-2022, 16:28:02
    #13
    sürekli başında durmak gerekmiyorsa yaparım
  • 01-05-2022, 16:28:04
    #14
    Çalışırdım.Ramazan da bitti zaten.
    Okula falan gidiyorum en azından yemek parası yol parası çıkarırdım.
    • codeoptima
    codeoptima bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 01-05-2022, 16:28:47
    #15
    Clear Conscience. ツ
    Saatlik 1$ ?
    Edit: 0.923 Cent 😎
  • 01-05-2022, 16:28:50
    #16
    aksaraymalakli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sürekli başında durmak gerekmiyorsa yaparım
    Masa başı hocam ama yol yemek size ait
  • 01-05-2022, 16:29:21
    #17
    hizirplay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Masa başı hocam ama yol yemek size ait
    sıkıntı o zaman ,
  • 01-05-2022, 16:29:41
    #18
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çalışırdım.Ramazan da bitti zaten.
    Okula falan gidiyorum en azından yemek parası yol parası çıkarırdım.
    Hocam yol ve yemek sizden 10 saat 141 TL