Hocam dünya genelinde asgari ücret ya da asgari ücretin altında kazananlara genellikle vasıfsız işçi denir. Yanlış anlamayın bu kötü bir kavram değil lakin yaptığınız iş günümüzde popülasyonda olan ve gerçekten getirisi olan bir iş. Dolayısıyla bu rakamlara günümüzde kimse çalışmaması gerekiyor bana göre. Özetle çok düşük.
Evet hocam malesef

gerçekten vasıflı ama vasıfsız olarak çalıyoruz