Saatlik 14 TL günlük 141 TL çalışırmısınız yoksa şuan ondan fazla kazanıyormusunuz ?
Sigorta var ama yol yemek size ait !
Saatlik 14 TL çalışırmısınız ?
85
●4.966
- 01-05-2022, 16:22:12
- Kabul Edilen Cevap
- 2 Beğeni
-
- 01-05-2022, 16:23:15nice günlere hocamhizirplay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-05-2022, 16:23:44E-ticaret yöneticiliği hocammhcifci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-05-2022, 16:24:22Üyeliği durdurulduvalla işe çok ihtiyacım var 24 saat de pc başındayım hep hemen çalışırımhizirplay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-05-2022, 16:25:3210 saat sabah 9 akşam 7 sadece pazar günü boşlogomist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-05-2022, 16:25:33Hocam dünya genelinde asgari ücret ya da asgari ücretin altında kazananlara genellikle vasıfsız işçi denir. Yanlış anlamayın bu kötü bir kavram değil lakin yaptığınız iş günümüzde popülasyonda olan ve gerçekten getirisi olan bir iş. Dolayısıyla bu rakamlara günümüzde kimse çalışmaması gerekiyor bana göre. Özetle çok düşük.hizirplay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle