normalde çekmesi söz konusu değil diye biliyorum ama benim de hep aklımda oluyor bu soru. sırf bu yüzünden motosiklet alırken nakit ödedim terslik olmasın diye, noterdeki arkadaş aa nakit mi veriyorsunuz niye bankadan yollamadınız demişti. bunu dediğine göre öyle bir ihtimal olmaz sanırım. yine de bir bilene danışmak lazım.
Çekme şansı yok ancak dikkat edilmesi gereken husus şu,
Satişi yapacaginiz kişi ile size ödeme yapan kişinin isimi ayni olmasi gerekiyor hatta açiklama kismina bu plakali aracin satiş bedeli diye not düşmesi gerekiyor bilginiz olsun bu şekilde sorunsuz ilerlersiniz.