normalde çekmesi söz konusu değil diye biliyorum ama benim de hep aklımda oluyor bu soru. sırf bu yüzünden motosiklet alırken nakit ödedim terslik olmasın diye, noterdeki arkadaş aa nakit mi veriyorsunuz niye bankadan yollamadınız demişti. bunu dediğine göre öyle bir ihtimal olmaz sanırım. yine de bir bilene danışmak lazım.