• 30-04-2022, 00:11:54
    #10
    Şuan çalıştığım iş yerine göre konuşuyorum kesinlikle makine mühendisi olurdum.
  • 30-04-2022, 00:32:20
    #11
    Elektrik elektronik mühendisliği okuyorum fakat gram sevmiyorum. Bir şirkette de tam zamanlı yazılım geliştirici olarak çalışıyorum.
  • 30-04-2022, 01:12:16
    #12
    TayfunGuler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elektrik elektronik mühendisliği okuyorum fakat gram sevmiyorum. Bir şirkette de tam zamanlı yazılım geliştirici olarak çalışıyorum.
    Neden peki ? Ortamdan kaynaklı mı yoksa işi mi sevmiyorsunuz
  • 30-04-2022, 01:15:31
    #13
    Üyeliği durduruldu
    İtfaiyeci ya da Havalanlarında merdiven operatörü.
  • 30-04-2022, 01:20:17
    #14
    Yanlış anlaşılmak istemem sizi eleştirmiyorum kesinlikle kendi fikirlerimi yazıyorum öncelilkle bunu belirteyim

    Çok yanlış bir soru bence, ne okumalıyım biraz hayatımı nasıl kurtarırım, hangi işte çok para var, nerde iş bulurum.. ve benzeri kaygılardan kaynaklandığını düşünüyorum. İnsan neyi seviyorsa onu yapmalı, tutkulu olduğunuz sevdiğiniz bir alanda eğitim almanız sizin için çok daha iyi olacaktır. Sevdiğiniz işi yaparsanız çalıştığınızı dahi hisetmezsiniz, bir ömür boyu sevmediğiniz bir işte çalışmaktansa sevdiğiniz işi yapın.

    Başarı denilen şey insanın sevdiği işi yapmasından geçiyor, geleceği olmadığını düşündüğünüz bir meslekte olsa sevdiğiniz işi tutkuyla severek yaparsanız emeğinizin karşılığını her türlü alırsınız.

    Yazılım işini sırf para kazanmak için yapmak isteyen çok insan tanıyorum hiç biride iyi bir yazılımcı değil, saçma sapan işler yaparak geçinmeye çalışıyorlar, sevmediğiniz bir meslekte başarılı olmanız çok zor
  • 30-04-2022, 01:21:36
    #15
    if3Lc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış anlaşılmak istemem sizi eleştirmiyorum kesinlikle kendi fikirlerimi yazıyorum öncelilkle bunu belirteyim

    Çok yanlış bir soru bence, ne okumalıyım biraz hayatımı nasıl kurtarırım, hangi işte çok para var, nerde iş bulurum.. ve benzeri kaygılardan kaynaklandığını düşünüyorum. İnsan neyi seviyorsa onu yapmalı, tutkulu olduğunuz sevdiğiniz bir alanda eğitim almanız sizin için çok daha iyi olacaktır. Sevdiğiniz işi yaparsanız çalıştığınızı dahi hisetmezsiniz, bir ömür boyu sevmediğiniz bir işte çalışmaktansa sevdiğiniz işi yapın.

    Başarı denilen şey insanın sevdiği işi yapmasından geçiyor, geleceği olmadığını düşündüğünüz bir meslekte olsa sevdiğiniz işi tutkuyla severek yaparsanız emeğinizin karşılığını her türlü alırsınız.

    Yazılım işini sırf para kazanmak için yapmak isteyen çok insan tanıyorum hiç biride iyi bir yazılımcı değil, saçma sapan işler yaparak geçinmeye çalışıyorlar, sevmediğiniz bir meslekte başarılı olmanız çok zor
    Güzel konuştunuz hocam teşekkür ederim öneriniz için