TayfunGuler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elektrik elektronik mühendisliği okuyorum fakat gram sevmiyorum. Bir şirkette de tam zamanlı yazılım geliştirici olarak çalışıyorum.
Neden peki ? Ortamdan kaynaklı mı yoksa işi mi sevmiyorsunuz