• 29-04-2022, 19:44:21
    #1
    Merhaba, apple watch se kullanıyorum. Whatsapptan gelen mesajı yanıtlayabiliyorum. Ama kendim istediiim kişiye whatsapptan yazamıyorum. Bu normal mi? Nasıl çözebiliriz.
  • 29-04-2022, 20:03:02
    #2
    maalesef hocam apple whatsapp uygulamasını desteklemediği için kullanamıyorsunuz o şekilde sadece gelen mesajları yanıtlayabiliyorsunuz
  • 29-04-2022, 20:04:37
    #3
    serkantulekk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    maalesef hocam apple whatsapp uygulamasını desteklemediği için kullanamıyorsunuz o şekilde sadece gelen mesajları yanıtlayabiliyorsunuz
    arkadasımda watch 4 serisi var o yapabiliyor. Uygulamar bölümünde whatsapp da var. Bu seride mi yok
  • 29-04-2022, 20:44:34
    #4
    akafo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadasımda watch 4 serisi var o yapabiliyor. Uygulamar bölümünde whatsapp da var. Bu seride mi yok
    bende de se vardı yapamıyordum hocam ama tüm modellerde yoktu diye biliyorum ben