• 29-04-2022, 02:37:22
    #1
    Cyber Security
    Merhaba R10 Ailesi hangi aracı kullanıyorsunuz?
    Fotoğraf ve Video paylaşımı yapalım herkesin MaşAllahı birbirinde olsun nazar değmesin.
    Ben başlıyorum araç plaka vs gözükmesin ama çıtırtıdan egzoz sesi paylaşayım kulağınızın pası silinsin.



    https://youtu.be/dlmNYbGxS8A



    Toyota Avensis 2008
    Honda CBR 125R 2013

    Bu arada arabanın egzozu hakkında düşünceleriniz nedir? Hakaret etmeden linçlemeden lütfen.
  • 29-04-2022, 02:38:34
    #2
  • 29-04-2022, 02:38:43
    #3
    SEO
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2021 Audi
  • 29-04-2022, 02:39:05
    #4
    Megane 2006
  • 29-04-2022, 02:39:09
    #5
    Cyber Security
    SEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2021 Audi
    Hangi model hocam?
    Allah kaza bela vermesin.
  • 29-04-2022, 02:39:26
    #6
    Cyber Security
    Kimbuyunus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Megane 2006
    MaÅŸallah .
  • 29-04-2022, 02:40:46
    #7
    Passat B7 DSG (yakında ilanlarda görebilirsiniz) öncesinde de bir V6 Touareg 3000 Diesel maceram olmuştu (yine forumda ilanlarda olması lazım)
  • 29-04-2022, 02:41:27
    #8
    Arba almak zaten hayal artık motorsiklet fiyatları da ucunda paten aldım mersin zaten uzunlamasına bir şehir sahilde bulunan bisiklet yolu sayesinde her yere paten ile gidilebiliyor taşıması da kolay kısacası aracım paten
  • 29-04-2022, 02:41:43
    #9
    audi a6 2008