Merhaba R10 Ailesi hangi aracı kullanıyorsunuz?
Fotoğraf ve Video paylaşımı yapalım herkesin MaşAllahı birbirinde olsun nazar değmesin.
Ben başlıyorum araç plaka vs gözükmesin ama çıtırtıdan egzoz sesi paylaşayım kulağınızın pası silinsin.
https://youtu.be/dlmNYbGxS8A
Toyota Avensis 2008
Honda CBR 125R 2013
Bu arada arabanın egzozu hakkında düşünceleriniz nedir? Hakaret etmeden linçlemeden lütfen.