• 28-04-2022, 10:24:11
    #1
    Merhaba arkadaşlar 2 3 aydır 500₺ nin altında gelmiyordu elektrik bugün geldi 323₺ indirim falan mı geldi ? sizlere ne kadar geldi bu ay
  • 28-04-2022, 10:25:56
    #2
    İşte bu Goebbels taktiğidir
  • 28-04-2022, 10:26:17
    #3
    ✅CHATGPT-5 PRO🎦CAPCUT🔥
    Yeni zamların habercisi olabilir
    Bknz: akaryakıt gibi
  • 28-04-2022, 10:28:10
    #4
    kara1para adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni zamların habercisi olabilir
    Bknz: akaryakıt gibi
    olabilir hocam fakat akaryakıta indirim bekleniyormuş ne kadar doğru bilmiyorum
  • 28-04-2022, 10:43:21
    #5
    Ofise en son 3 bin tl gelmişti bu ay 142 tl gelmiş nazar değmesin




  • 28-04-2022, 10:52:11
    #6
    Havalar ısındığı için kombiyi kapattıysanız ondan düşmüş olabilir. Kombi de baya elektrik tüketiyor
  • 28-04-2022, 10:52:34
    #7
    rowCount adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ofise en son 3 bin tl gelmişti bu ay 142 tl gelmiş nazar değmesin




    Amin hocam
  • 28-04-2022, 10:53:07
    #8
    teacher42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Havalar ısındığı için kombiyi kapattıysanız ondan düşmüş olabilir. Kombi de baya elektrik tüketiyor
    oda olabilir hocam doğru bu ay 15 gün falan yaktık
  • 28-04-2022, 10:55:55
    #9
    Üyeliği durduruldu
    300 e yakın gelirdi bu ay nasıl olduysa 170 TL geldi. Seçimin ayak sesleri ...