teacher42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Havalar ısındığı için kombiyi kapattıysanız ondan düşmüş olabilir. Kombi de baya elektrik tüketiyor
oda olabilir hocam doğru bu ay 15 gün falan yaktık