• 23-04-2022, 15:50:06
    #19
    Alanbay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pandemi biticek gibi durmuyor hocam ayriyetende pandemi bittikten sonra süre uzatmanın biteceğini nerden biliyorsunuz
    Pandemiden önce iphone x telefonum vardı ondada süre uzatma işlemi yapılabiliyordu.
    Farklı ülkerde mi nefes alıyoruz hocam.
    2017'de 150-170TL arasına yurtdışından getirdiğim iphone 7 plus'ı kayıt etmiştim.
    2022'de aynı işlem 2732TL. Pandemi başladığında geçici kayıt muhabbetini başlattılar.
    Sizce 2732TL gibi mebladaki ücreti almak varken bu geçici kayıt olayını devam ettirirler mi hocam?
    Bir ara temmuz 2022'de biteceği konuşuluyordu geçici kayıtın tabi bu söylentiydi hala da öyle netleşen bir muhabbet yok. Ancak biraz mantık yürütürsek bunun önüne geçileceğini anlayabiliriz

    Örnek: Xiaomi modelleri, sadece tek sim yuvasında RSA korumasına sahipti. Ne zaman ki Xiaomi geldi İstanbul Avcılar'a Fabrika açtı yeni modellerin hepsi her iki sim yuvasıda RSA koruması ile satışa çıktı
  • 30-04-2022, 09:47:23
    #20
    Üyeliği durduruldu
    parsace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cihazlar sıkıntısız sayılır ama kutu işi sıkıntı. Çok nadir kutulu geliyor.
    bana kalırsa bütçeniz varsa yurtiçi
    Ha yok gerek yok bütçem kısıtlı ise yurtdışı
    Şahsen ben yurtdışı kullanıyorum hiç bir sorunu yok.
    bu adam *********** buna inanmayın paranızı kaptırmayın