Biraz acemiyim, İlk etapta header ı oluşturup nav menüyüde yatay bir şekilde yapmıştım. Daha sonra silip tekrar yamak istediğimde nav menüyü yatay sıralı bir şekilde yerleştiremiyorum elementor açıkken normal gözüküyor siteye girdiğinde farklı gözüküyor , görseldeki gibi oluyor. Yardımcı olabilecek var mı ? Sebebi nedir sizce ?

