RTX 3090 Sipariş Üzerine Getirsek ?
6
●238
- 21-04-2022, 17:06:07Merhabalar arkadaşlar, Avrupada bir arkadaşımın elinde çok sayıda MSI, Asus, Gainward, Zotac ve Palit markalı çeşitli modellerde RTX 3090 var, nakite çevirmek konusunda kendisine yardımcı olmak ve üzerinden bir miktar komisyon kazanmak amaçlı Türkiyeye getirsem ne kadar hızlı satabiliriz ? Almanya Amazon fiyatının %95ine tekabül edecek şekilde satış fiyatı düşünüyorum, vergi vb. herşey dahil bu fiyattan satışa sunsak çok hızlı satabilir miyiz ? Talep ne olur, 1-2 günde satabilirsem böyle birşey ciddi ciddi düşünüyorum, buradan gelecek talepler doğrultusunda hızlı bir aksiyon alabilirim, şimdiden teşekkürler herkese
- 21-04-2022, 17:07:42ürünlerin gümrük vergisi ödenecek ve faturalı olacaksa satabilirsin tabi. diğer türlü gümrük kaçakçılık vs derken miningciler baskın yiyor.Tarikkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-04-2022, 17:08:177-) R10.NET , e-ticaret bölümünde açmış olduğunuz her ne olursa olsun "ürün / hizmet" kısaca satışını yaptığınız şeylerin, konuda fiyatını belirtmek zorundasınız.
++
Ticari konu açmak isteyen Kullanıcı minimum 5 ticaret ( itrader ) puanına sahip olmalı
https://www.r10.net/alisveris-bolumu...kurallari.html - 21-04-2022, 17:22:43teşekkürler ancak buna gerek yok, moderatör arkadaşımız sakıncalı bir durum görürse uyarmakla mükelleftir zaten, kaldı ki bu belirttiğim markaların belirli sayıda herkes tarafından bilinen sadece birkaç modeli var, bazılarını hariç tutmayıp tamamını dahil ettiğim için özel olarak fiyat belirtmem gereksiz olacaktır.sezgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuan için aklımda net olarak model farketmeksizin Amazon.de fiyatının %95i üzerinden satmak var. Bu fiyat uygun olursa anlaşmak için beni tekrar rahatsız edebilirsiniz, sağlıcakla..
- 21-04-2022, 19:01:45teşekkürler dostum, fiyatları ayarlayıp öyle yapalım o zamanSrkN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle