ama binbin kitlendi ve sürüşü mşteri hizmetleri bitirdi normal kitleyip bırakıldı işte sadece 15 tl borç var herhangi bir sıkıntı olur mu
? (Bi arkadaşımın başından geçen olayda bi burayada danışmak istedim bilgisi olan veya yaşayan biri varsa böyle bir durum cevap verirse sevinirim.)