Türkiye şartlarında hiç bir firma kullan-öde tarzı sistemleri kendi açıkları olsa bile ödemesini almadan bırakmaz ileride mutlaka karşısına çıkacaktır diye düşünüyorum. 15 TL olur 1500-2500 vs...