• 20-04-2022, 17:28:54
    #1
    Merhabalar

    Egzoz emisyon değerinden anlayan arkadaşlar, aşağıdaki değerler normal mi?

    Araç 2011 model, benzinli+LPG'li

  • 20-04-2022, 17:33:23
    #2
    Yazınızda herhangi bir görsel veya emisyon değerleri bulunmuyor.
  • 20-04-2022, 17:50:36
    #3
    iGurler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazınızda herhangi bir görsel veya emisyon değerleri bulunmuyor.
    Pardon hocam eklemeyi unutmuşum, şu an yükledim.