• 18-04-2022, 11:20:33
    #1
    Bizim sülalede sadece 1 tane amcam sıfır Honda satın almıştı harici 1 tane insan yok sıfır araç alabilen.

    Bizim nesil yani Y kuşağının sonları ve Z kuşakları bu mutluluğu pek yaşayabileceğimizi sanmıyorum açıkcası gerçi bazı
    insanlar Dünya borca girer yine alır ama o da saçma..

    Demek istediim bir araba showroom'una gidip araç deneyip alıyorum ulan deyip
    imzaları atıp aracı beklemek sonra bir gün geldiğinde gidip alıp çıkmak
  • 18-04-2022, 11:24:19
    #2
    Kişisel Rütbe
    Benimde amcam 0 htyundai almıştı ama sorsan artık kullanmıyor bile süs niyetinde otoparkta duruyor. Sadece misafirliğe giderken ki o da uzaksa öyle kullanıyor.
  • 18-04-2022, 11:24:42
    #3
    Abim almıştı bu bizi aşar diyip 1 hafta sonra sattı
  • 18-04-2022, 11:25:32
    #4
    Üyeliği durduruldu
    İ 30 2018 model aldık bayii den 70 binde 337 bin TL
    İ 20 2018 model 50 bin km de 238 bine mal oldu fiyatlar gerçekten ilginç 4 ay ila 6 ay öncesi bu fiyatlara kırmızı BMW bakiyorduk insan oğlu ac gözlülük yapınca alamıyor teske o sıra alsaydık pişmanlık da fayda etmiyor kismette yokmuş
  • 18-04-2022, 11:30:16
    #5
    Sıfır bilgisayar alamıyoruz, kaldı ki araba alacağız
  • 18-04-2022, 11:37:32
    #6
    z kuşağı nimet bakımındanda yoksun. abartmıyorum eski patlıcanalrın biberlerin domateslerin hatta yeşil soğanın bile tadını bilseydiniz hak verirdiniz. tavuk et balık saymıyorum bile. çiftlik balığına aşina olan nesil balık tadı nedir bilmez.
  • 18-04-2022, 11:43:45
    #7
    nerde o eski paralar
  • 18-04-2022, 11:45:42
    #8
    Ben aldım nissan qashqai ama sıfır araç aldım mutluluğu yoktu araba aldım mutluluğu vardı
  • 18-04-2022, 11:46:27
    #9
    iki defa almıştık vallahi çok güzel bir duygu bayiden almak