Konu
Sıfır araç alma mutluluğu yaşayan var mı :)
18-04-2022, 11:24:19
#2
Saitama
Kişisel Rütbe
Benimde amcam 0 htyundai almıştı ama sorsan artık kullanmıyor bile süs niyetinde otoparkta duruyor. Sadece misafirliğe giderken ki o da uzaksa öyle kullanıyor.