Report'dan gelen mesajı neden göremiyorum? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Report'dan gelen mesajı neden göremiyorum?
2
●
100
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Report'dan gelen mesajı neden göremiyorum?
18-04-2022, 00:16:25
#1
berkaydemirel
Merhabalar,
Reporttan gelen mesaj telegrama da gmaile de düştü ama forumda geldiği gözükmüyor. Bakabilecek bir yetkili var mıdır?
18-04-2022, 00:22:37
#2
berkaydemirel
geldi şuan konu silinebilir
18-04-2022, 00:23:14
#3
AEE
Üyeliği durduruldu
https://www.youtube.com/watch?v=4ggKWyXUaLI
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler