Trendyol, hepsi burada, çiçek Sepeti satıcı hesabı açacağım daha önceden girmiş, tecrübesi olan varsa yardımcı olabilir mi. Sizce açmalı mıyım açmalı mıyım?
Aksesuar tarzı ürünler satacağım.
Rekabete bağlı. Rakip firmaların verdiği fiyatlara bakın. Bu fiyatların içinde pazar yeri komisyonu + kdv yi eklemeyi unutmayın. Karınızdan %30-35'lik gelir vergisini çıkarın. Sonuç sizi tatmin ediyorsa girebilirsiniz. Tamamen hesap/kitap meselesi.
Hocam, bence kesinlikle açmalısınız. 1 Nisanda Niş bir ürünle giriş yaptım. 15 günlük cirom 6.000 TL kadar şu an.
n11, Hepsiburada, gittigidiyor, etsy gibi pazaryerlerine girmenizi de öneririm.
Rekabete bağlı. Rakip firmaların verdiği fiyatlara bakın. Bu fiyatların içinde pazar yeri komisyonu + kdv yi eklemeyi unutmayın. Karınızdan %30-35'lik gelir vergisini çıkarın. Sonuç sizi tatmin ediyorsa girebilirsiniz. Tamamen hesap/kitap meselesi.
Mağaza kurulumu konusunda profesyonel destek almak isterseniz yardımcı olabilirim.
Hele ki ürünler kendi üretiminiz veya markalarınız ise lütfen girmeden önce marka hakkı için telif hakkı alın.. İşinizi yönetmek çok daha kolay ve eğlenceli olacaktır. Kimse gelip ürünlerinizin altına barkod atamaz.