Bu Hatayı Neden Alıyorum ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu Hatayı Neden Alıyorum ?
11
●
152
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Bu Hatayı Neden Alıyorum ?
1
2
16-04-2022, 23:14:00
#10
adwerd0z1
mobil veri ile veya başka telefondan denedinizmi
16-04-2022, 23:16:44
#11
Gezinticocuk
Evet hocam,1 telefondan daha denedim onda da olmadı. Ama çözemedim. Yani nedeni ne olabilir ?
16-04-2022, 23:19:41
#12
adwerd0z1
ip blok yemiş olabilirsiniz veya yurtdışından bağlanıyorsanız site yurt dışına kapalıdır
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler