Yurtdışını 2. el olarak satması daha zor oluyor hocam, TR de yeni nesil iphoneler kolay satılır. Fiyat farkınıda düşünmeyin bence zaten zarar etmezsiniz siz aldıktan sonra iyice pahalanır YTD
O kadar bütçem yok hocam. Şimdi şöyle hesapladım.
iPhone 12 9200 Tls
Arkadaş pasaport kaydı da yapıyor 4000 TL ye
9200+4000=13200 TL
6 senedir yurtdışından telefon alıp kullanıyorum. Ne alırken ne satarken zorlandım. Açtırsan bile her türlü kârlı oluyorsun. Her hangi bir sorunu da yok. Yurtdışından daha ucuza da bulabilirsin
Yurtdışı iPhone 11-12 aldıktan sonra en fazla ne kadar süre uzatılabiliyor ?
Pandemiden dolayı bu sürenin arttığı söyleniyordu bir de bende yurtdışı android telefon var yılbaşında kapanma süresi yenilendi sim değiştirince de yenilenmişti iPhone da da olur herhalde
Yurtdışı iPhone 11-12 aldıktan sonra en fazla ne kadar süre uzatılabiliyor ?
Pandemiden dolayı bu sürenin arttığı söyleniyordu bir de bende yurtdışı android telefon var yılbaşında kapanma süresi yenilendi sim değiştirince de yenilenmişti iPhone da da olur herhalde
Yurt Dışı iPhone 13 kullanıyorum herhangi bir sorun yaşamadım açıkcası sıfır iPhone 11 parasına geliyor şu an aldığım fiyat ben mantıklı buldum gayet memnunum iyi ki diyorum.