6 senedir yurtdışından telefon alıp kullanıyorum. Ne alırken ne satarken zorlandım. Açtırsan bile her türlü kârlı oluyorsun. Her hangi bir sorunu da yok. Yurtdışından daha ucuza da bulabilirsin