• 15-04-2022, 13:22:34
    #1
    Selamün aleyküm 17 yaşındayım uçak ve trenle sıkıntısız seyehat edebiliyorksn otobüs firmaları ailemin otogara kadar gelip imza atmasını istiyor 18 yaş altı kabul eden otobüs firması varmıdır acaba
  • 15-04-2022, 13:28:37
    #2
    istanbuldaysan harem otogara git avrupaya bile gönderiyorlar.
    yaşa bakmadan.
  • 15-04-2022, 13:33:48
    #3
    Getstoned adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    istanbuldaysan harem otogara git avrupaya bile gönderiyorlar.
    yaşa bakmadan.
    Harem çok uzakta hocam Avrupa'dayım
  • 15-04-2022, 13:37:50
    #4
    Getstoned adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    istanbuldaysan harem otogara git avrupaya bile gönderiyorlar.
    yaşa bakmadan.
    O nasıl güldüm 😃
    • Getstoned
    Getstoned bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 15-04-2022, 13:39:54
    #5
    yigitserbes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Harem çok uzakta hocam Avrupa'dayım

    online bilet alamıyor musun ?
  • 15-04-2022, 13:42:03
    #6
    Getstoned adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    online bilet alamıyor musun ?
    Hocam almaya kalktığımda uyarı çıkıyor velinizle otogara gitmeniz lazım onaylıyormusunuz diye hareme baktım şimdi İzmir'e otobüs yokmuş
  • 15-04-2022, 13:46:42
    #7
    yigitserbes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam almaya kalktığımda uyarı çıkıyor velinizle otogara gitmeniz lazım onaylıyormusunuz diye hareme baktım şimdi İzmir'e otobüs yokmuş
    alaşehir sarıkız firması var baktım şimdi maksat işin görülsün.
  • 15-04-2022, 13:50:11
    #8
    yigitserbes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam almaya kalktığımda uyarı çıkıyor velinizle otogara gitmeniz lazım onaylıyormusunuz diye hareme baktım şimdi İzmir'e otobüs yokmuş
    evden falan kaçmıyorsun değil mi sonra müge anlı ile uğraşmayalım.
    bu konuya yazıdığım tüm herşey ( E-K-T ) DEĞİLDİR( evden kaçış tavsiyesi)
  • 15-04-2022, 13:53:53
    #9
    Getstoned adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evden falan kaçmıyorsun değil mi sonra müge anlı ile uğraşmayalım.
    bu konuya yazıdığım tüm herşey ( E-K-T ) DEĞİLDİR( evden kaçış tavsiyesi)
    Yok be hocam anneme ziyarete geldim geldiğimde trenle geldim sorun olmadı ama döncem şimdi tren bileti yok mecbur otobüsle dönmem lazım annem diyor kağıt vs imzalarım telefonla onay veririm ama adamlar yok diyor