Selamün aleyküm 17 yaşındayım uçak ve trenle sıkıntısız seyehat edebiliyorksn otobüs firmaları ailemin otogara kadar gelip imza atmasını istiyor 18 yaş altı kabul eden otobüs firması varmıdır acaba