Merhaba pdf slaytlarını çoklu yazdırmak istediğimde görseldeki gibi çok boşluk bırakıyor. Koca sayfaya 9 slayt sığıyor ama boşlukları kaldırsam aynı puntoda bi okadar daha sığayacak. Nasıl yapabilirim?
Önizlemedeki boşluklardan bahsediyorum