• 13-04-2022, 01:41:50
    #1
    Merhaba 20bin e bir leptop önerir misiniz? yapacağım işlemler biraz ağır olduğundan ve uni. geçeceğim için dizüstü bilgisayara ihtiyacım var
    yaklaşık 1.5 yıldır unityle uğraşıyorum artık vs yi bile açmaz oldu bilgisayar beni bi sal artık diyor
  • 13-04-2022, 01:43:05
    #2
    iMac
  • 13-04-2022, 01:45:24
    #3
    TheKill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iMac
    windows olarak öneriniz var mı?