dizüstü olarak ne almalıyım? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
dizüstü olarak ne almalıyım?
2
●
66
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
dizüstü olarak ne almalıyım?
13-04-2022, 01:41:50
#1
ALPbw
Merhaba 20bin e bir leptop önerir misiniz? yapacağım işlemler biraz ağır olduğundan ve uni. geçeceğim için dizüstü bilgisayara ihtiyacım var
yaklaşık 1.5 yıldır unityle uğraşıyorum artık vs yi bile açmaz oldu bilgisayar beni bi sal artık diyor
13-04-2022, 01:43:05
#2
TheKill
iMac
13-04-2022, 01:45:24
#3
ALPbw
TheKill adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
iMac
windows olarak öneriniz var mı?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler