• 13-04-2022, 14:24:33
    #28
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bana mantıklı gelen sana mantıklı gelmeyebilir ama her daim devletin kollarında olmayı, piyasanın bir yerlerinde olmaya tercih ederim. piyasada kime denk geleceğin, başına nelerin geleceği belli olmaz. Türkiye gibi, ticari ahlakın diplerde gezindiği bir ülkede, memur olup kafam rahat yaşarım. benim mantığım bu.
    hem zaten memurken de ticaret yapılabilir. ek gelir olması adına, ya da ticari tatmin adına.
    ama ticaret yaparken memurluk yapılmaz.
    kararına saygım elbette var ama tecrübelerim bana şöyle fısıldıyor
    memurluk memurluk memurluk
    Memurların belli başlı işler dışında ek iş yapması yasak.
  • 13-04-2022, 14:27:11
    #29
    Glare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Memurların belli başlı işler dışında ek iş yapması yasak.
    Yasak evet. Ama eşi üzerinden, annesi-babası üzerinden, arkadaşı üzerinden yapabilmesi mümkün.
  • 13-04-2022, 14:27:51
    #30
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yasak evet. Ama eşi üzerinden, annesi-babası üzerinden, arkadaşı üzerinden yapabilmesi mümkün.
    Evet bu uyanıklığı yapmaya çalışıp yakalanıp ceza alan 2 tane memur tanıyorum.
  • 13-04-2022, 14:31:38
    #31
    Glare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet bu uyanıklığı yapmaya çalışıp yakalanıp ceza alan 2 tane memur tanıyorum.
    Ceza ?? Neye ceza.. vergi levhası kimin üstüneyse sorumlu odur. Neyse

    herkesin kendi kariyeri kendine.
  • 13-04-2022, 14:32:28
    #32
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ceza ?? Neye ceza.. vergi levhası kimin üstüneyse sorumlu odur. Neyse

    herkesin kendi kariyeri kendine.
    Sensin
  • 13-04-2022, 14:36:46
    #33
    Yaşın daha genç,,,, 35'e kadar yolu var, ticaretini yap dibine kadar saldır, tutturdun zaten konu kapanmıştır baktın olmadı tekrar memur olabilirsin 1-2 sınava bakar
  • 13-04-2022, 14:39:04
    #34
    Rızkın 10da 9u ticarettedir.
  • 13-04-2022, 15:06:53
    #35
    Glare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sensin

    Estağfurullah. Sen varken, sensin.
  • 13-04-2022, 15:18:19
    #36
    Memurluğa başlamak zor, sonrası kolay.
    Ticaret başlamak kolay, sonrası zor.

    Emek vermeyi, çalışmayı seviyorsan ve aklında katma değeri yüksek bir iş fikri varsa ticaret derim. Ama ben haylaz biriyim, gezmeyi tozmayı severim, az aşım ağrısız başım dersen memuriyet. Her ikisini bir arada yürütmekte senin takdirine kalmış.