Glare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet bu uyanıklığı yapmaya çalışıp yakalanıp ceza alan 2 tane memur tanıyorum.
Ceza ?? Neye ceza.. vergi levhası kimin üstüneyse sorumlu odur. Neyse

herkesin kendi kariyeri kendine.