
Yandex Connect Ücretli mi Oldu?
25
●1.318
- 09-04-2022, 10:04:16Selamlar, daha geçen aylarda ücretsiz olarak site üzerine mail alabiliyorken bugün başka bir domain için almak istedim beni 360 sayfasına yönlendiriyor ödeme bilgilerinizi girin diyor ama rusya için istiyor Türk vergi numarasını kabul etmiyor. Bu sorunla karşılaşan var mıdır? Eğer ücretsiz oluşturmak için bir yer var ise beni yönlendirebilir misiniz?

- Kabul Edilen Cevap
- 1 Beğeni
-
- 09-04-2022, 10:07:51https://connect.yandex.com/portal/home buradan sorunsuz ekleniyor olması lazımcelalyesil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-04-2022, 10:09:26Birkaç ay evvel ben de aynı sorunu buradan bir arkadaşın attığı linkle çözmüştüm. Eski linklerin bazıları 360 kısmına yönleniyorTIRED adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-04-2022, 10:22:02TIRED adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleGDerin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maalesef beni her türlü attığım ekran görüntüsüne yönlendiriyor. Kendi hesabım var connect aktif olan oradan kurum ekle dediğimde yine buraya yönlendiriyor. - 09-04-2022, 10:24:46Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hocam planlar kısmında sayfanın en altına inip orada deneme sürümü benzeri ibare olması gerekiyor. O seçeneğe tıklayıp işleme devam edin.celalyesil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-04-2022, 10:33:45Sıkıntı şurada hocam normalde internette de baktığımda ilk başta connect sayfası açılıyor oradan try out denilerek ücretsiz hesap oluşturulabiliyor deniliyor. Okuduğum makala 2 3 aylık. Farklı 2 hesap deniyorum try out sayfasını göremeden beni direk olarak ekran görüntüsü attığım sayfaya atıyor illa Rusya vergi numarası çıkarıyor. İnternetten buldum rasgele adımları geçtim bu kez ödeme istiyor ruble cinsinden. Hadi ödeme neyse yapılabilir derim ama internetten rasgele bulduğum vergi ve şirket numarası sıkıntı yaratır bu kez.RBA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyle bir senaryo gerçekleşirse google'a geçmek daha mantıklı.Biproje adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 09-04-2022, 10:38:53yeni panelde çalışan ekleyince ilk önce ödeme soruyor hazırlıklı olmak lazım yıl sonu yeni yıla ücretli olacak zorda kalmayın.celalyesil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


