Bugün zekat ile ilgili bir arama yaptım ve birçok Google reklamı göründü. Şimdi zekat vermek İslam'ın şartı. Sonuçta fakire Allah Rızası için yapılan bir karşılıksız yardım. Peki bu vakıflar ya da web siteleri Google 'ye Para verip niçin reklam veriyor? O zekat paraları eğer fakir insanlara gidiyorsa Google reklamlarının ücretini kim ödüyor? mesela bir vakfa diyelim ki 10 milyon zekat parası gelmişse 10 milyonunu da fakire vermesi gerekmez mi? İnsanlar o parayı o vakfa fakir-dul-yetime ulaşsın diye verirken Google reklam ücretini niye ödesinler ki? Zekat veren hiç kimsenin verdiği zekatın parasının Google 'ye gitmesini istemez. Şahsen ben 5000 zekat vermiş olsam 5000 inin de ihtiyacı olana gitmesini isterim.
Şimdi sonuç olarak diyeceğim o ki zekat kelimesine bu kadar yer reklam vermişse onlar bu paraları kullanıyorlar bu paraları kapışma derdindeler demek ki zekat ile ilgili bir rant var ki ortada bunlar da reklam vermiş bu da demek oluyor ki bu reklam verenler parayı hak sahiplerine değil cukkaya indiriyor. Benim aklıma gelen bu acaba yanlış mı düşünüyorum?