kcokol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşte zekattan çıkarları yoksa niye zekata reklam veriyorlar ki? Geliri olan sektöre reklam versin kazandığı ile vakıf geçinsin ayrıca zekat vermek isteyen olursa kapısını kucaklasın. Şimdi zekattan çıkarı yoksa 1 milyon da 100 milyon da para gelse aracılık hizmeti verecek. Şahsen ben web tasarımı yapıyorum birisine ücretsiz web sitesi yapacak olsam gelip bunun için reklam vermem zaten para almıyorum yani tezatlık burada karşılıksız yardım için reklam mı verilir
Karsiliksiz mi?
10 milyon toplaniyorsa 9 milyon cebe indirilir, 1 milyon harcanir ve onunla ilgili de bol bol video/photo cekilir ve bi guzel pazarlanir....
Bu derneklerin seffaflik konusuda SIFIR'lar...