• 08-04-2022, 04:01:21
    #1
    Arkadaşlar merhaba, stajyer işe almak için okula vb başvuru mu yapılıyor? Yoksa yine kariyer.net gibi sitelere ilan giriliyor staj öğrencisi okuluna gösterip mi işe giriyor?
  • 08-04-2022, 04:03:26
    #2
    Merhaba

    Staj döneminin başlamasına yakın onlar sizi bulur

    Geçen hafta yaz stajı için 5 6 kişi aramıştı
  • 08-04-2022, 04:04:37
    #3
    rowCount adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba

    Staj döneminin başlamasına yakın onlar sizi bulur

    Geçen hafta yaz stajı için 5 6 kişi aramıştı
    Hocam dönem olarak sanırım hem kış okul döneminde hem yaz oluyor diye biliyorum doğru mu?
  • 08-04-2022, 04:55:20
    #4
    yaziliman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam dönem olarak sanırım hem kış okul döneminde hem yaz oluyor diye biliyorum doğru mu?
    Okullara ve öğrencilere göre değişiklik gösteriyor ama yaz kış stajyer bulabilirsiniz? Okullara başvuruda yapabilirsiniz hocalar bildikleri nitelikli öğrencileri yönlendiriyorlar.
  • 08-04-2022, 10:53:11
    #5
    Okullara başvuru yaparak veya Bölüm şefleri ile konuşup bu işlemi yapabilirsiniz.