Bu oyunun adı neydi?
7
●250
- 07-04-2022, 20:42:45Merhabalar oyunu en az 4-5 yıl önce oynamıştım, kovboy temalıydı, oyunda görev sonunda veya başında 5 köşeli yıldız ablemi beliriyordu, bir görevde trene ya bomba bağlıyorduk ya da çözüyorduk bu sırada da düşmanla savaşıyorduk. Yardımcı olursanız çok sevinirim.
- 07-04-2022, 20:55:33Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.youtube.com/watch?v=F4N3y5tjvHE
Eziqsin35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleCall of Juarez Gunslinger mış hocalarım çok teşekkür ederimMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-04-2022, 20:57:13Sen buldun bak biz bulamadıkdeffydark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-04-2022, 00:28:27Flash oyun mu, atari oyunu mu, video oyunu mu tam olarak ne tarz bir oyun bilmiyorum fakat nostaljik bir oyundan bahsediyorsanız eğer Sunset Riders diyebilirim. Bir de Steam'de eski bedava kovboy temalı bir oyun vardı. Anlattığınıza benzer tren, bomba koyma gibi şeyler vardı sanırım oyunda. İsmi Fistful of Frags.
)