Düne kadar hiçbir sorun yokken, şimdi wifi kısmı yok. Nereye gitmiş olabilir arkadaşlar nereden bağlanıcam ben bu wifiye? Gerçekten sabahtan beri kurcalamadığım yer kalmadı yok. Bilgisi olan var mı, yoksa atacam çöpe, sinirlerim bozuldu.
SORUNU ÇÖZENE 50₺



