23 marttan beri başlayan reklam sorunları hala devam ediyor. Önce tam 200 harcamadan kapanmalar başladı . Reklam aktif olup harcama yapmadan devre dışı sorunundan devam etti … Şu an da kart ekleme sorunu var . Her türlü yolu denedim ya genel bir sıkıntı ( ama bu sıkıntı çok uzadı ) ya da method fixlendi. Sizlerde sorunlar devam ediyor mu fikir alışverişi ile çözebiliriz .
( NOT: Bu konu yardımlaşmak İçin açıldı , herhangi method satmak veya şov yapma konusu değildir ! Ona göre yorum yaparsanız sevinirim, bol kazançlar )