Arkadaşlar yaklaşık 1.5 sene önce facebook hesabımı kaybettim.
Google Authenticator bağlıydı telefonu değiştirince hesap kapandı. Defalarca kimlik gönderip farklı yollar aradım hatta kimliğimin üstünde oynayıp öylede attım yinede yemedi.
1.5 senelik mücadeleden bıktım artık yeni bir hesap açacağım. Bu eski hesabı kapatabilir miyim?
Hesaba dair herşey elimde mevcut. Hesabım şifresini bile değiştirebiliyorum ama google authenticatordan dolayı bir tek giriş yapamıyorum.