• 04-04-2022, 02:35:03
    #10
    Ben Web sitesi yaparak 2 yılda 300k borç ödedim şimdi sıfır araba aldım Allah büyük ödersin karşı firma ile anlaş borcu taksitlendirme yoluna git ailenle büyüklerinle paylaş ve sosyal hayatını bitir gece gündüz çalış borcunu öde
  • 04-04-2022, 02:44:37
    #11
    ben olsam amerikaya kaçardım
  • 04-04-2022, 02:56:33
    #12
    Burada yazılanlar sana birşey katmaz, önce durumu ailene anlatarak doğru yola gir gerisi artık aile büyükleri vs bir şekilde hallolur. Dertsiz borçsuz hayat yok öyle
  • 04-04-2022, 03:02:55
    #13
    Üyeliği durduruldu
    "armut piş ağzıma düş" olmuyor... yapacağın tek şey sabrederek çalışmak
  • 04-04-2022, 03:13:27
    #14
    vido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "armut piş ağzıma düş" olmuyor... yapacağın tek şey sabrederek çalışmak
    Benim Farklı Borç ödemediğimi Nerden Biliyorsun, 400bine yakın borcumuz var şuan Üstüne birde bu geldi Ben gece gündüz çalışıyorum borçları ödemek için sizin dediğiniz kelimeye bak
  • 04-04-2022, 03:15:37
    #15
    Üyeliği durduruldu
    sezer49 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim Farklı Borç ödemediğimi Nerden Biliyorsun, 400bine yakın borcumuz var şuan Üstüne birde bu geldi Ben gece gündüz çalışıyorum borçları ödemek için sizin dediğiniz kelimeye bak
    süper o zaman... kolay gelsin.
  • 04-04-2022, 04:21:46
    #16
    vido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    süper o zaman... kolay gelsin.
    Yorumunuz takdire layık tebrik ederim büyük laf attınız en azından insanları böyle durumlarda aşşağılamayın destek olacağınıza köstek oluyorsunuz .
  • 04-04-2022, 04:52:43
    #17
    Bir çok kazaya karışan ehliyetsiz sürücüler oluyor bu yüzden böyle olaylar bütün ehliyetsiz trafiğe çıkanlara ders olmalı öncelikle büyük bir kırmızı çizgi olan ehliyetsiz sürücü koltuğuna geçmemeniz gerekirdi keşke dikkat etseydiniz. İkinci olarak taksite böldürüp uzlaşarak ödeyip bir an önce kurtulmanız ...
  • 04-04-2022, 05:09:31
    #18
    Üyeliği durduruldu
    ioz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorumunuz takdire layık tebrik ederim büyük laf attınız en azından insanları böyle durumlarda aşşağılamayın destek olacağınıza köstek oluyorsunuz .
    Pardon! Önce düzgün yazma konusunda özen gösterin.

    "...yapacağın tek şey sabrederek çalışmak" ve "süper o zaman... kolay gelsin." bu iki alıntıda aşağıladığım, köstek olduğum yer neresi? her ne olursa olsun insanların düşünce ve fikirlerine saygı göstermek varken, senin düşünce ve fikrine uymuyor diye olumsuz algılamayı tercih etmek!?

    illa "yaparsın kardeşim" ya da "ehliyesiz araç kullanarak suç işlemişsin, olsun, ödenir mi" demem gerekiyor hoş karşılanması için?

    söyler misin lütfen?