100k borç var ne yapmalıyım?
34
●3.968
- 04-04-2022, 02:35:03Ben Web sitesi yaparak 2 yılda 300k borç ödedim şimdi sıfır araba aldım Allah büyük ödersin karşı firma ile anlaş borcu taksitlendirme yoluna git ailenle büyüklerinle paylaş ve sosyal hayatını bitir gece gündüz çalış borcunu öde
- 04-04-2022, 03:13:27Benim Farklı Borç ödemediğimi Nerden Biliyorsun, 400bine yakın borcumuz var şuan Üstüne birde bu geldi Ben gece gündüz çalışıyorum borçları ödemek için sizin dediğiniz kelimeye bakvido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-04-2022, 03:15:37Üyeliği durduruldusüper o zaman... kolay gelsin.sezer49 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-04-2022, 04:21:46Yorumunuz takdire layık tebrik ederim büyük laf attınız en azından insanları böyle durumlarda aşşağılamayın destek olacağınıza köstek oluyorsunuz .vido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-04-2022, 04:52:43Bir çok kazaya karışan ehliyetsiz sürücüler oluyor bu yüzden böyle olaylar bütün ehliyetsiz trafiğe çıkanlara ders olmalı öncelikle büyük bir kırmızı çizgi olan ehliyetsiz sürücü koltuğuna geçmemeniz gerekirdi keşke dikkat etseydiniz. İkinci olarak taksite böldürüp uzlaşarak ödeyip bir an önce kurtulmanız ...
- 04-04-2022, 05:09:31Üyeliği durdurulduPardon! Önce düzgün yazma konusunda özen gösterin.ioz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"...yapacağın tek şey sabrederek çalışmak" ve "süper o zaman... kolay gelsin." bu iki alıntıda aşağıladığım, köstek olduğum yer neresi? her ne olursa olsun insanların düşünce ve fikirlerine saygı göstermek varken, senin düşünce ve fikrine uymuyor diye olumsuz algılamayı tercih etmek!?
illa "yaparsın kardeşim" ya da "ehliyesiz araç kullanarak suç işlemişsin, olsun, ödenir mi" demem gerekiyor hoş karşılanması için?
söyler misin lütfen?