Yorumunuz takdire layık tebrik ederim büyük laf attınız en azından insanları böyle durumlarda aşşağılamayın destek olacağınıza köstek oluyorsunuz .
Pardon! Önce düzgün yazma konusunda özen gösterin.
"...yapacağın tek şey sabrederek çalışmak" ve "süper o zaman... kolay gelsin." bu iki alıntıda aşağıladığım, köstek olduğum yer neresi? her ne olursa olsun insanların düşünce ve fikirlerine saygı göstermek varken, senin düşünce ve fikrine uymuyor diye olumsuz algılamayı tercih etmek!?
illa "yaparsın kardeşim" ya da "ehliyesiz araç kullanarak suç işlemişsin, olsun, ödenir mi" demem gerekiyor hoş karşılanması için?
söyler misin lütfen?