Lionel Messi - 1,69 metre
Evet boy önemli desek ne yapacaksın hocam? Bu tür şeylere takılmaya gerek yok başka yönlerini geliştirmeye bak.
Paran varsa itibarın vardır saygın artar ama bu iş kolay değil herkesin bu kadar parası olamaz. Ancak özgüven şart özgüvenin varsa istediğin herkesle konuşursun. Bunu dediğimde karşımdaki kişi bana "Ben de tip mi var onlarla konuşayım boş yapma." diyorsa aslında onda olan şey tipsizlik değil özgüvensizliktir.
Sizce boy önemli mi?
29
●1.432
- 04-04-2022, 03:59:101.76'yım. Sevgililerimin çoğu da 1.75+'ydı. Boya takan kadın da var elbette. Ama boya takan kızlar genelde kısa kızlar oluyor. Uzun hangi sevgilim olsa tüm sevgililerim benden kısaydı diyor.
Kimse takmıyor. 1.65 filan altı olmadığı sürece gayet normal.
Ama bu soruyu soruyorsan bence geliştirmen gereken şey boyun değil, sosyal yönün.
şaka bir yana hocam boy,kilo vs takılan biriyle zaten birlikte olmayın.hayırlı razamanlar.