Ne alırsın ne verirsin , normalde 3 öğün yiyiyorsan kahvaltıyı sahurla yaparsın öğlen yemeği yemezsin akşam yemeğimi de iftarda yaparsın . Öğlen yemeğini yememiş olursun ama iftarda normalden 2 kat fazla yediğin için öğlen yemeği yerine de geçer . Kısacası yine aynı miktar yemek yersin ne kilo alırsın ne verirsin