• 01-04-2022, 19:43:23
    #1
    selamlar , 250.000 km civarlarinda 2012 model 1.6 e-hdi motor Peugeot 508 alınırmı , kullanan varmı arabayi.
  • 01-04-2022, 19:43:58
    #2
    Ben kullandım, gayet güzel rahat ve büyük😂
  • 01-04-2022, 19:45:38
    #3
    Bence her araba alınır ama aldığınız fiyata göre değişecektir
  • 01-04-2022, 19:45:49
    #4
    fiyat ne kadar ?
  • 01-04-2022, 19:46:24
    #5
    Bahadir32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fiyat ne kadar ?
    260-270 arasinda hocam
  • 01-04-2022, 19:51:53
    #6
    cuda63 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    260-270 arasinda hocam
    270k o araca vereceğinize onun yerine Toyota Corola öneririm 2016 model.. 2016 Honda Civic’te olabilir emsal fiyatlara
  • 01-04-2022, 19:53:57
    #7
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    270k o araca vereceğinize onun yerine Toyota Corola öneririm 2016 model.. 2016 Honda Civic’te olabilir emsal fiyatlara
    hocam öylede biri söyledigin araclar c segmenti benim attığım d segmenti
  • 01-04-2022, 19:58:33
    #8
    cuda63 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam öylede biri söyledigin araclar c segmenti benim attığım d segmenti
    2012 modele o parayı vereceğinize 2016’ya o parayı verin şuana kadar bir sürü araç alıp sattım. Kendi görüşümü önerdim size. Siz konunuzda hangi segment araç aradığınızı belirtmemişsiniz.. Peugetto araçları pek sevmedim erken dökülüyorlardı ve dışarıya sesi uzun yolda içeriye çok yansıtıyorlardı aklın yolu birdir 2012 nerede 2016 nerede? Paranız çoksa eğer hergün sanayide takılmak istiyorsanız özgürsünüz. 10 yaşındaki peugetto kafama yatmadı kolay gelsin
  • 01-04-2022, 20:38:30
    #9
    Hocam pevgeout da kötü araç değil ama ben olsam O civarlarda Opel Insignia bakarım hem performans ve sağlamlık konusunda D segmentinde tek