hocam öylede biri söyledigin araclar c segmenti benim attığım d segmenti
2012 modele o parayı vereceğinize 2016ya o parayı verin şuana kadar bir sürü araç alıp sattım. Kendi görüşümü önerdim size. Siz konunuzda hangi segment araç aradığınızı belirtmemişsiniz.. Peugetto araçları pek sevmedim erken dökülüyorlardı ve dışarıya sesi uzun yolda içeriye çok yansıtıyorlardı aklın yolu birdir 2012 nerede 2016 nerede? Paranız çoksa eğer hergün sanayide takılmak istiyorsanız özgürsünüz. 10 yaşındaki peugetto kafama yatmadı kolay gelsin